כאבי ראש ופעילות גופנית

כאבי ראש ופעילות גופנית2018-10-07T18:29:11+00:00
Migraines-get-details

כאבי ראש ופעילות גופנית

מילוי פרטים טיפול במיגרנות וכאבי ראש

השפעת פעילות גופנית על כאבי הראש

בעת פעילות גופנית, ספורט או אפילו מאמץ קל מופעלים גם שרירי הראש והצוואר – דבר המצריך הזרמת דם מוגברת לאזור אשר גורמת להתנפחותם ולהרחבתם של כלי הדם וכתוצאה מכך עלול להיווצר כאב ראש.

כאבי הראש הנפוצים ביותר מופיעות לאחר פעילות גופנית מוגברת ולעיתים קרובות לאחר קיום יחסי מין.

לאלו הסובלים מכאבי ראש רק לאחר פעילות גופנית, השפעתם של נטילת כדורים לפני הפעילות לרוב משפרת ומפחיתה את עוצמת כאב הראש בצורה די יעילה.

במידה וחווים כאב ראש רק לאחר הפעילות הגופנית –  אין להניח בצורה אוטומטית כי כאב הראש קשור אך ורק לזו ויש לבדוק ולהיוועץ עם הרופא בכדי לדעת ולהבין טוב יותר ממה נובע כאב הראש שלכם.

הבנת הגורמים תורמת ומסייעת לשייך את אופן הטיפול ו/או המניעה הטובים ביותר עבורכם.

עם כל המשתמע, אין זה אומר שעליכם לחדול מפעילות גופנית כלל בכדי לעצור את כאבי הראש אלא בהחלט ניתן למתן אותם ולעסוק ברמת פעילות כזו שלא תגרור אחריה כאב ראש.

קראו מידע נרחב על מכשיר הסיפאלי לטיפול במיגרנות ובכאבי ראש חזקים
×
אנחנו זמינים גם בwhatsApp עבורכם